2010-09-23
 22:35:10

Im Sorry.

För ett tag sen skrev jag att jag inte ångrar någonting..
Men när jag har tänkt över det en stund, finns det rätt mkt jag ångrar.
Jag har gjort dumma saker, som i dåläget inte kändes dumma.
Varför tänker man sällan på konsekvenserna? Suck..


Har varit hos tandläkaren, arbetsförmedlingen och jobbat. SOHO!
Lång dag känns det som.. Och imorron ska jag till ullared
med familjen och min egna fisiferia :D <3 Ska snart bo hos henne
en vecka eller nått, har så himla tråkigt här hemma..

Ska förhoppningsvis träffa en underbar person nästa vecka
som jag har längtat efter! GRAAAOW.

Jag vill bli kär! Och helst NU! Men inte i fel person, asusual :( <3


Felicia

vad har du gjort? :o Din buse!


Anonym

du har nyckeln till mitt hjärta önskar bara jag hade din.


Ida

Felicia: Stuff. Saknar dig <3



tror jag vet vem: Så fint skrivit, men Förlåt! Jag önskar att du inte är den du är. Jag kommer alltid tycka om dig, du är en underbar person! Men mitt samvete är för starkt.

Känner ingen som sig, förlåt<3


Fiie

Snuttan, finns här om du vill prata! Vet att

du kan behöva lätta på hjärtat. Finns här för dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: