2010-09-02
 22:34:33

Dessaaaan (v.

Halloojj :)
Tog bussen till stan vid lunchtid och mötte Desideria.
Vi gick till Simhallsbadet och badade & solade :)
Sen gick vi till Victum och hälsa på lite lärare och lämnade
dessans nyckel. Sen lunchade vi (:
Efter det åkte vi till Ikea, efter det gick vi till elgiganten.
Dessan köpte halva ikea så vi fick hjälp av en "ikea taxi"
(cykel med flak) en kille som hjälpte oss med våra grejjer till Elgiganten.
Dessan ville köpa en dator. Där fanns ingen bra, så vi GICK till Siba,
som hade stängt. Så det blev Onoff. Hon hittade en och skulle
betala. Guess what! Inget ID-KORT.SMART JENS.
Så vi gick till Ikea IGEN. Mina fötter dog nästan. Och jag fick tillbaks
min feber :(
Vid 9 tiden kom Fredrik och hämtade oss. piiuuhh!! många timmar,
med min älskade fisiferia <3 tihi. Hon försökte para ihop mig med
en kompis till henne. hahaha, höll på å dö av flabb. Tack, men nej tack ;*

Dessis <3
Du är min bästa vän & jag älskar dig!

"Me (I i know) like you big time!"


Anonym

hur går det med robin då? tillsammans än?


Ida

hörde att du var svartsjuk, ge dej. <3


Anonym

får man icke vara nyfiken då? vavava?


Ida

haha jo det får du väll vara :P


Once upon a time :*

ofta du gick runt sådär när du fortfarande är sjukis :( Tänk på din hälsa älsk! Du blir bara sjukare om du aktiverar dig för fort juu! älskar dig


Anonym

Robinlover


Ida

Du är extremt mogen. Jag vet vad du sa i måndags lillevän! Och jag kommer använda det mot dig. Så passa dig! hahahaha


Pontus

Dessan is cute :)


Ida

Det tkr hennes pojkvän också ;) hehehe! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: