2010-09-14
 21:57:39

CUTCUT

Morgonen började ju bra..
Först och främst somnade jag inte förens vid 3 igår. SUCK!
Klockan ringde halv 8, lagom trött!
Asade mig mot Busshållsplatsen där Marie skulle hämta mig kl 9.
Kommer dit i tid typ kvart i .. 5 i förväntade jag mig att hon var påväg
så jag försökde fälla ner mitt paraply och just då kommer en överdriven
vindpust. Som gör att paraplyet vänds ut och in. Med lite våld försökte
jag vända tillbaks skitet, men stängerna går SÖNDER.. Så jag försöker fixa
det, och känner inte att jag total river sönder mina fingrar..

Först såg det ut såhär;


Sen började det rinna längs hela handen :S Hade inget papper
och Marie skulle komma vilken minut som helst..

Åkte iaf till Kävlinge ppå möte, och på kvällen följde jag med mamma
& pappa till bruks.. Suck!

Du e ju snygg i hela huvet du..
Jobbiga jävel..


Imorgon ska jag till farbror doktorn på förmiddan för att
ta prover inför röntgen som jag ska till på fredag..
Om jag ska erkänna är jag lite nervös inför röntgen.
Ska dricka en äcklig vätska >,<


fiie

men ajj :S


Pontus

Sån himlans otur idis :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: