2010-09-12
 14:47:00

<3

När jag & Dessan kom hem till mig igår var
vi sjukt trötta! Så vi somnade på min säng!
På kvällen blandade vi ihop våra egna ansiktsmasker
och våra egna inpackningar! Sen bastade vi.. Sjukt skönt!
Man får baby len hud :D Efter det kletade vi i inpackningarna
i varandras hår, fy faan vad det luktade xD Och slebbigt!
Sen var det ansiktsmaskernas tur! Avokado i hela huvet (Y)
Mr and mrs Shrek!
När vi skulle sova satte vi på Sex and the city 2, för
Dessan hade inte sett den :)

Imorse kom Fredrik & Henke och hämtade henne, så hon
skulle slippa ta buss och tåg! Det är söndag och då går
bussarna riktigt sällan. + att hon skulle jobba vid lunch.

Kändes riktigt skönt att bara få va med sin bästa vän
en hel helg! <3


Dessan                                                                             Ida


Jossan

Låter skojj :D Blir ju lite avundsjuk ;)

Dina Ögon är verkligen dom finaste som finns! <3


Anonym

Blåa ögon, jag blir kär


Joakim

Fina töser!


Ida

Jossan Vi får ses nån dag tkr jag! Vi kan ha vår egna myskväll :D Tack hjärtat <3



- Lawl ^^,



Joakim Awwhh! tack söteponken ;D haha! slå en pling nån dag!


Emmsan

Åhh, låter jätte härligt! Har du bastu? :O JAG JOINAR NÄSTA GÅNG!! ;D

Förresten, Jag & Alle tänkte ta en fika på onsdag. Haru lust att haka på? Hade varit super kul! <3


Ida

ringer dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: