2010-10-02
 14:47:25

träningsvärk, bakis & mer utgång

Var och tränade Affrodans med Anna igår
vid 5 tiden. Sjukt roligt! Och vilken träningsvärk man har idag.
Speciellt i ryggen! När vi var klara frågade Anna om jag
skulle följa med ut, hon skulle träffa några i stan sen.
Så jo visst.. Stack hem och duschade & gjorde vid mig,
sen gick jag hem till Anna.. Blev ett glas vin och bacardi.
Hade inte ätit mer än en macka sen frukost, så alkoholen
flöööög rakt upp i huvet på mig. Haha, usch! Gick till
stinsen ocf träffade alla pinglor, sen kom Kalifa och Nicole dit :)

är sjukt törstig dagen efter att jag har druckit. Everytime!
Jag är lättpåverkad :(

Kom nyss hem från ett pilates pass med Anna. Vem fan sa
att pilates inte är jobbigt? hahah!
Vet inte riktigt vad som händer ikv, har planerat toppan med
Niklas, men Kalifa och Nicole tycker att jag ska följa med dom
till Pascha. Så kanske, toppan sen tåget till Hbg? Ska flirta med Niklas! ;)

Någon som ska joina btw? :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: