2010-10-16
 16:37:32

Tråktråk!

Tråkigare dag får man leta efter..

Hade super kul med körtjejerna i Lund igår :D
Gospel kören från London var sjukt duktiga!
Härligt säger jag bara!

Denna dagen suger röv, rent ut sagt.
Har inte gjort ett skit och så kmr det fortsätta.
Linnea ska på "mysfest" hos Karin. Sminkade
henne och Carolina precis.
Mamma & Pappa ska förmodligen ut och äta ikväll.
Så jag kommer vara ensam hemma. När jag för en gångs
skull är hemma en lördagkväll! Längesen ^^,
Kan inte festa ikväll, för ska jobba imorron vid 1 typ. (Y.

Men men.. är rastlös..

Saknar dig Kalifa, en helg utan dig.. blä








Felicia

Är det Kalifa från Dalhem du är tsm med? :D Jag vet ju vem han äär ;) Grattis stumpan, he's a catch ;) <3


Ida

Jag vet att du vet vem han är :)) Tack vännen! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: