2010-11-15
 14:37:00

Systrarna <3

Jag vet inte vad jag skulle gjort utan mina systrar.
Det finns inga bättre än dom! Vi kan prata om allt,
och vi har roligt tillsammans! Jag älskar er med hela
mitt hjärta. Emma & Linnea <3

Var på middag hemma hos några vänner till
familjen igår. Efter det kom Kalifa och hämtade mig.
De var en mysig kväll igår, en av många,
och många fler kommer! Du är vacker äskling <3

Många har märkt att jag har varit lite annorlunda de
senaste 2 veckorna. Well, ska man förklara sig? När jag har känslor
för någon, så blir jag jätte osäker. På allt! Jag söker bekräftningar
och när jag inte får dom mår jag typ dåligt xD Sist jag var såhär
kär blev allt skit, och jag tänker inte de låta bli en repris av dedär.

Väntar på att Linnea ska komma hem :)
Vi ska se en film tsm som hon har fått som
rest från skolan när hon var sjuk. Jag såg också
den när jag gick i 1an, så jag kan den redan ;)

Puss&Kram


Jag älskar denna bilden! påminner mig om den underbara sommaren
som var i somras! MIDSOMMAR <3


Emma

Älskar dig syster <3


Linnéa

Allt för dig syster, Älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: