2010-11-19
 09:13:08

sömn, jatack!

Efter kören igår stack jag till stan och tränade.
I en och en halv timme, mer än vanligt jaadåå!
haha. Efter det frågade Kalifa mig om jag vill
äta kebab med honom. Haha? Klockan 10 på kvällen, okej!
Egentligen ville jag inte äta mer skräp, men får ta igen de
i helgen xD Sov hos honom efter det, myskväll!
Somnade dock inte förens vid 3-4 tiden och klockan ringde klockan
6 >.< Skulle va hos ungdomsmottagningen kl kvart i 8 i ä-holm
för att ta min p-spruta. JIPPI. är cp trött nu, men mitt huvud går på
görvaarv. ska se en film tänkte jag, ratatouille xD

Idag är det fredag. Är bjuden på 2 olika fester, men vet helt ärligt
inte vad jag vill. Har inte råd att lägga pengar på sånt just nu egentligen.
Hemma kväll med mor & far kanske? Linnea åker ju till varberg under helgen.


Det går inte en dag utan att jag tänker på det vi hade.
Helt ärligt! Jag saknar inte det precis, men det har gett mig
så himla mycket! Jag kräver mer tack vare dig.




Pappan

NEEEEEJJJJJ INTE HEMMA KVÄLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

du sliter hål på vår soffa :-))

inte/. myskväll hemma låter bra, det är glöggväder!


Ida

Hahahahahaha!! Tack för den gubbe!! :D


Jossan

Klaart du ska på fest Ida ;) Häng med mig och Sofia :D

Saknar dig min pärla! Förresten, har en del att berätta för dig ;) Om han du träffade hos mig i somras xD <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: