2010-11-11
 13:30:59

:/

Igårkväll var en av de hemskaste kvällarna
på länge. Fick reda på en sak som jag absolut inte
skulle vilja veta. De bara brast! Jag har mått skit
ett tag och orkar inte mer.
Grät mig själv till sömns igår.. Nog ett år sen jag gjorde
det senast. Fan alltså.. Jag som trodde på detta.


Idag är det Kör, sen VIP kväll på väla. Ska försöka
hålla mig sysselsatt så jag slipper tänka så mkt.
> JÄVLA SKIT!

Desideria & mina systrar, tack för att ni finns! <3

utan er hade jag gått och burit alla mina känslor
för mig själv, och det hade varit fruktansvärt..



Felicia

vännen min! Varför mår du dåligt? Nykär och allt? :(

Är kärleken inte som du hade hoppats?


Elin

Vad fick du reda på? :/ Smsar dig sen <3


Micke

Sötaste Sötaste Sötaste!


Anonym

Man ska inte gråta när man har ett så vackert leende som du!


Jossan

gumman? <3


Syster Emma

<3


Filippa

vet hur du känner dig, onsdags natt var också min hemskaste natt på länge, grät mig också till söms :(



FINNS för dig ida <3



PUBLICERAT: 2010-11-18, 12:59:53 | URL: http://flipppic.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: