2010-05-10
 20:08:25

Teckenspråksprov, uff

Igår fyllde lillasyster år :) 16år, stor flicka :D
Igår kväll när vi skulle lämna av mormor i Åstorp
och Emma i Ängelholm körde vi inom Tobbe bonde,
och hörde om falk och de där. FIXAT!!
Sjukt billigt pris, snygg traktor och flak och bra med plats :D
Hel nöjd!

Idag, har varit en lååång dag.
Först teckenspråksrprov på morronen, sjukt svårt ;(
Känns som att jag faila hårt xD Och jag som tkr
teckenspråk är hyffsat lätt, ajja de går som det går!
På eftermiddagen hade vi projekt och företagande.
HAHAHHA, satt å arbetade med Sara och Dessan,
så garvade vi åt något asusual, så får jag till VÄRLDENS
fulaste skratt.. Jag lovar, det lät hemskt! Så alla 3
började asgarva och låg dubbelvikta. (Y) hemskt..

Imorron ska jag hämta balbiljetten!
Sen ska jag till Ängelholm, ska följa med mamma
på någon föreläsning om stroke och lite annat.
Spännande, tror jag!

Funderar på att söka in till teckenspråks linjen..
Om jag inte kommer inte till Högskolan, kan jag
läsa spår 2 inom teckenspråk. Hade varit jävligt kul!

KÖSS <3




Niclas

Varför har du teckenspråks prov? :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: