2010-05-22
 00:54:15

streetrace

Tänker göra som Carolina säger..
" Lägg förfan inte tid på killar som är idioter,
det finns alltid bättre!


Blir så irriterad när människor beter sig som
omogna parasiter. Alla ska HA och HA och HA!
Blir riktigt jävla trött på Dig marcus.
riktigt trött... Väx upp för helvete.

Denna kvällen var en mycket trevlig kväll (:
Var på bil träff och streetrace med Victor, Johanna
& Martin :) ÄÄÄLSKAAAR killar med körkort!
Inte de att dom kan köra en, utan att det är så jääävla hett :D
Visst äre snyggt med en söt kille framför ratten? mwiiihhh!!

Victor körde mig hem, så jag slapp ta bussen hem.
Mycket snällt! Hade knappt orkat ta mig från bussen och
hem annars xD

Hare fint, nu ska jag nanna kudde <3

Dagens hemlighet: Jag tycker inte om tårta, inte hellre många olika sorters
bakelser och kakor.


Linnea sis<3

:)


Eskilidunn

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!



PUBLICERAT: 2011-04-13, 15:41:18 | URL: http://eskilidunn.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: