2010-05-25
 19:10:43

Skooor

Det måste hända något snart..

Denna dagen har gått ut på att plugga
och köpa skor :) Skulle köpa balskor, men tror
ni jag hittade några? Jag HATAR klackar, det gör ont
och jag går kasst i det.. Har ett par svarta klackaskor
hemma som jag aldrig har använt, så jag sket i att
köpa nya och köpte ett par "vardagsskor" istället..

Förra året sa jag FAN HELLER att jag tänker använda
gladiatorskor, eller JESUS skor som jag kallade dom..
Tyckte dom var grymt jävla fula!
Dubbel moral Ida.. hittade ett par för 300 kr som jag tyckte om.



dagens hemlighet; Jag vill inte ta studenten, jag älskar victum.


Milou

sjukt söt


Theresia

Snygga skor! Skopunkten eller?

Vill ha ett par liknande :D


Marielle

älskar sånna skor :D snygga!


Sebastian

Så söt du är Ida <3


Ida

Milou Tack :)

Theresia Tackar :D Jajjemen!

Marielle hatade dom förra sommaren, nu gillar jag dom xD

Sebbe Tack hjärtegullet



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: