2010-05-06
 15:41:08

IG!

Beside you, i feel no fear

Emh.. Mitt liv..
Äsch, det är bara typ 30 dagar kvar
till studenten. Överlever jag? Mest troligt..
Nu har andra "små problem" uppstått istället.
På tal om problem, fick tillbaks en essay i
engelskan, IG! Grattis Ida, ditt första IG!
Stolt över mig själv.. Äckel uppgift.

Det finns så många jag saknar!!
Åhh, någon jag har glömt bjuda till min
student? ;O 11 Juni, säg till om jag har glömt
dig! <3

I rather be with you <3


Känslor, jag ÄLSKAR känslor! Jag älskar tanken
om dig.


Så trött jag ser ut... Konstigt, jag är alltid trött numera,
somnar så fort jag kommer hem från skolan.. (Y)


Anonym

im freaking inlove with you!


Jasmine Cookie Brown

IG lät ju inte så bra, men det löser sig säkert sen! Om du inte glömmer bort att andas och leva.

Kram



PUBLICERAT: 2010-05-06, 18:23:20 | URL: http://jasminebrown.se
Fiie

grattis till ditt första IG :D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: