2010-03-19
 15:08:30

UTGÅNG (Y)

Igår fick jag ett jobbigt sms från en killkompis.
( Han vill bli tsm med mig.. )
" Hur gör man lättast för att ta livet av sig?"
Jag fatta ju att han bara krävde uppmärksamhet.
En person som vill ta självmord pratar inte med någon annan om det.
Så jag svarade " Piller. Vem vill ta livet av sig?"
" Vad för piller? Jag, orkar inte leva längre"
" varför inte det?"
" vet inte, är ensam.. vill ha en flickvän"


Blev skit irriterad, för han vet att jag inte är intresserad.
Ska han då ta livet av sig om man inte blir hans flickvän?

Ååååh så långsamt tiden går när man väntar... Kom nyss ur
duschen.. Ska jag redan börja göra vid mig? njae..

David <3


Carl

Inte okej.

Då ses vi kanske ute :D kom till Stinsen vid 11, så bjuder jag på en cider!


David

HAHHAHAH göra vid mig xD



Längtar efter dig iiida <33


Ida

Carl; Nja vi får se (A) Vågar knappt träffa dig ju :O Du blir liiiite för kärleksfull när du är onykter. haha!



David; de heter så :O Fråga vilken skåning som helst :D <3


Carl

Hahahah, men om du säger att du är upptagen, så ska jag

sköta mig :) lovar ;)


Ida

Bra :D hahah <3


David

Dumma snapphanar med era påhittade ord:P <3


Fredrik

En förjävla snygg snapphona isåfall!


Ida

Men älskade David, de e bara ni dumma värmlänningar som inte har lika brett ordförråd som vi har :)) <3



Fredrik; <3


Carolina

Asså, e det han jag tror att det är? förmodligen..

Herregud säger jag bara!!!!!!!!!!!!!!!!


Jimvilja

Very interesting & professional site.



PUBLICERAT: 2011-08-12, 07:16:36 | URL: http://jimvilja.blogpaint.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: