2010-03-03
 18:20:31

Soool <3

Idag var jag först i Ängelholm hos ungdomsmottagningen
och fick min lilla spruta. Lika ont varje gång, men men ;D
Nejdå :))
Sen tog jag bussen till Helsingborg :) 50 minuter tare!
Hade solen i huvet hela vägen, så härligt! <3
Var på gymmet en stund och gick på de där jävla löparbandet.
Det ska man inte göra med bara strumpor en längre stund..
Har jag märkt.. Brännsår under fötterna ju!! Auch.

Nu äre bara 2 dagar kvar.. Nervös? Absolut inte 8-) GAH!
Funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig. Viktigt! haha..


Imorron ska jag möta Sofie i Helsingborg vid 12 tiden :) Vi ska
simma, basta och SOLA :D  vääärmee <3


David

så söt du är Ida;) <333


Martin

Visst är hon.


Jacob

Så fin du har blivit! Eller det har du ju alltid varit!

Såg dig för några dagar sen, när du gick på 506an, ropade på dig men du såg nog inte mig :(

Tycker om dina ögon


David

eller hur hon är grymt vacker! finaste ögonen nånsin! :O <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: