2010-03-15
 22:04:58

Nyfärgat hår (Y)

Igår färgade jag håret mörkt :)
Nu ibörjan är det riktigt mörkt, men det kommer bli mer
mörkbrunt sen.



Usch, jag känner mig så typiskt jävla tjejig ibland..
Som, när någon inte har smsat på länge, så tror jag att något
är fel, eller om personen slutar med smile'isar & hjärtan..
Jag får riktigt ont i magen om det tar för lång tid mellan smsen ;o
Hatar det xD Pratade med Fiie om det, och hon var likadan. Så ja, får väll
leva med det... USCH! SMSA OFTA! XD
Show me those feelings <3
Vill inte vara ensam om det <3


David

does feelings? du menar kanske those xD



Sltnosen min då :) <3 <3


Jonas

den är assnygg :D



PUBLICERAT: 2010-03-16, 13:34:07 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Ida

David; De kanske jag gör. <3



Jonas; :D:D:D <3


Tobbe

Ida, du e snygg


Ida

Tack Tobbee :)

Var det dig jag såg utanför terminalen vid lunch idag?

Tyckte någon hälsade på mig, men såg inte vem det var :S

Tyckte jag kände igen din jacka :P <3


Tobbe

jodu, det var jag :) Hade bråttom till bussen så hann aldrig få nån kram. såg inte ens om du såg mej. (Y)

Hörde att du ska ut på fredag? Smsa när ni är ute så kanske man får bjuda på en drink?


Ida

Det får du verkligen göra :D

Slår en pling när vi närmar oss knutan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: