2010-03-14
 11:33:06

myskväll med syster

Nu vet jag varför herr Boysen tog bort mig och
mina systrar från Bilddagboken. :P Han har skaffat flickvän!
Fick reda på det nyss, xD Kul för honom! Good luck with this one!

Skrev inte igår..
Hade sjukt kul i fredags!
Gick ut med Yasmina, och träffade bla Sandra & sara, Ellen Elin & Matilda.
Skit kul! Haha, när vi stod och väntade på dass sa en tjej som skulle gå in
på toan " om du ser Katja. kan du säga att jag är här inne? Hon är blond"
Jag bara " Emh Okej xD " Sen sa hon " Eller, vill du följa med in?"
hahaha " Njae, de e lungt :) " Hahaha, lite dragen hon var. Sen när vi dansade
kom det en mycket mörkhyad kille in, och som många vet har Yasse en förkärlek
till negrar. får man säga negrar? Iaf, så jag sa till henne att hon skulle gå fram :D
Men hon vågade inte :P så jag frågade om jag fick fixa de, och de fick jag..
Så jag pratade lite med honom, och det slutade med att dom stod och dansade
till flera flera låtar!! Och han följde oss till bussen när vi skulle hem :)
Vilken matchmaker jag är ;) När jag gick av bussen i strövels såg jag att min
cykel vart stulen..............................
Så jag ringde yasse och berättade.. var sjukt arg! När vi la på, vände sig killen
som gick framför mig sig om, och började prata med mig.. Eller prata och prata>.<
total flirta... Han frågade var vi hade varit och sen " men ,varför såg inte jag dig där?
hahaha! Jag; " för att det var 300 andra människor där också?" Han bara:
" jag hade känt igen dig!!" Lol? Han skulle sova hos min granne, så när han var framme och
jag fortsatte gå så sa han" Idaa! Kan jag få en hejdå kram?" Sen ville han ha en puss.
Jag bara, " Eh nej! God natt!!" Jag är Upptagen, så låt mig va! ;*


Igår, hade jag och min storasyster en riktig myskväll!
Supergod mat, chips och melodifestivalen :D Hon fick verkligen
slaget när Anna vann xD Hahahaha! Hon höll på den krylliga
lilla fakiren!

idag har jag tänkt plugga.. Känner inte alls för det :( Men men..
måste få det gjort. <3


Elin J

Så kul att ni hade kul :D Saknar dig gumman!


Anna,

Robbans kompis? ;o Adam eller? Han söta blonda? :D


Ida

Jao..



David <3<3


Fiie

Hahahaha, Tellis berättade om tanten på pistachia!



Så jävla sött :D


Ida

Hahaha ja!

Stod och plockade nötter, så glodde hon på mig :S

Sen sa hon " You are a woman in love"

Jag " what?"

Hon: " I can tell!!"

Jag: "How?

Hon: "Its in your eyes, it makes you shine "

Jag; "thanks, i guess"

Sen gick hon iväg med världens leende, så läskigt ;O


Tobbe

Hahaha, fan va sött :D Jag slår vad om att

du stod där med världens fån leende :D

Så söt du är gumman!! David kan vara glad han.

Sara hälsar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: