2010-03-29
 12:28:54

:*

Hejsan :)
Sitter och försöker gå igenom lite teckenspråk.
Men har ingen lust alls.. Ska snart gå å duscha
så man känner sig lite fräsh iaf. urk mitt hår alltså..
Ibland önskar man att man inte hade så långt hår, så att
man slapp duscha så ofta och hålla möget rent.

Är SVIN hungrig. Men jag hittar inte till affären.
HAHAHA, gött ju.. Får vänta till dom dumma värmlänningarna
kmr hem <3
Jag tror att jag är kär! I Karlstad! Ni som tkr att Hbg är
nice, ni borde komma hit!

Åhhh i förrgår tappade jag min kula till piercingen..
Har aldrig hänt att jag har tappat den utan att jag
har pillat på den.. funderar på att be mamma att skicka en
till mig :P Har några extra hemma :))

Hahaha så SÖTA ni är! Fick ett sms från några små troll
hemifrån.. " Allså, vi saknar dig... Om du ska flytta till karlstad
sen.. Då flyttar vi med dig. <3"

Peace love and understanding! <3


Sara

Jag flyttar också med!!!!!!


Carolina

Du är den finaste vännen jag har. Tack för att du finns för mig Ida. saknar dej otroligt mkt! <3


Niklas

saknar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: