2010-03-22
 21:01:27

dilemma : Packa!

Hade redovisning av projektarbetet idag :)
Så nu äre bara loggboken som ska in, sen är allt klart :D
Så sköönt!
Har tränat idag, första gången på länge känns det som.
Har varit sjuk rätt länge nu :( Dumma hals! Men de börjar
bli bättre nu :) som tur är :D
Om 4 dagar är det fredag. 4 Dagar :O

Ska ju till Karlstad på lovet, i 9 dagar. Har världens dilemma!
Hur ska jag packa? När man är borta en vecka på semster har
man ju stor jävla resväska med sig.. & nu ska jag ta med
läxböcker och skit. KUL! Och jag tänker inte bära nån väska..
Får nog ta min gråa, som rullar. De blir nog bra :D pinsamt
å ta med sig halva hemmet bara xD hahaha! men ja, 9 dagar..
Bara mitt smink, plattång och hårspray tar ju enorm plats. typ.



David

haha sötnos <33


Idaa

Dilemma dilemma! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: