2010-06-08
 19:22:45

"Utgång, 4 dagar kvar"

Igår blev det utgång med Petra, Elin H, Zara,
Matilda, Elin L, Nathalie, Rebecca, Alle, Louise,
Sandra M och Sandra E (:

Vi hade bara en lektion igår på morgonen,
efter den följde jag med Petra hem. Vi åt pizza
och fixade oss :) Myycket trevligt!

Sen kom tjejerna vid halv 7 tiden, as rolig förfest!
sen tog vi tåget till Helsingborg och gick på Wallmans.

Orkar inte berätta så mycket om igår, det hände föör mycket xD
Men kan berätta de vi garvade åt mest...
När jag å Sandra E skulle gå på toa på tåget, så råkade hon
trycka på fel knapp när hon skulle trycka på låsa knappen. Så
hon råkade öppna dörren istället, och jag var jäääävligt kissig så jag
skyndade mig.. Det satt 2 killar snett framför. Så ja, HAHAH dom såg rakt in
när jag satt på toa. Fort som fan flyttade jag mig och vi fick stängt dörren xD
När vi kom ut sa den ena killen " Fin rumpa " ;)
HAHAHAH omg.........


Maria L

haahahahaahahahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: