2010-06-04
 18:15:27

Ullared & utgång

Igår var jag på ullared med Petra, Elin
Alle och Zara. Sjukt kul! Efter det blev det uuutgång!
roligt det med (Y)
Idag mådde man inte så bra i skolan. Klassen
cyklade till råå/rydebäck och spelade brändboll.
har ont i heeela kroppen.
& imorgon blir det liseberg.

Vill verkligen flytta snart..
Fick se min studentskylt idag, som mamma & pappa hade fixat.
Jag blev inte onöjd, men jag ser helt jävla sne ut på bilden.
Ska man göra något bra måste man tydligen göra det själv..
Jag var fan söt när jag var liten, måste alla då få se en osöt bild? Kul.


Fiiie

Jag vill också festa med dig :(


Carolina

Du har tid med alla andra förutom mig ju! dumma Ida :D älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: