2010-06-27
 22:19:31

I'll do it like a truck

tjingtjionhh!
Igår var Niklas, Melanie, Marcus, Robin,
Anna och Eilin här (Y) Först förkrök hos mig
sen asade vi oss ner till Ip och träffade massa folk.

Idag har jag varit ute heela dagen! Vi satt upp poolen.
Det är verkligen ett heldags-projekt. Marken ska fixas
och poolen ska byggas. Men nu är den uppe! Det var
dock ingen tur dag, först trampade jag barfota över en
HÅRD kratta, så den piercade in i foten. Började blöda :(
Sen när jag skulle dra ut poolen med pappa från kartongen
kom fingret i kläm, så nageln böjdes bakåt. INTE SKÖNT.

Imorron ska jag upp kl 6 :/ Arbetsintervju.
Kommer vara mer eller mindre död efter det. men men.

Hatar den. Hahah! Därför sitter jag å nöter den nu.



Anna

SV; Då tycker vi likadant, jag absolut adoooore Samantha, hon är så häftig :D!



PUBLICERAT: 2010-06-27, 22:30:27 | URL: http://annahilpinens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: