2010-06-22
 20:14:39

buss -> Hembyggdsparken

Idag tog jag, Linnea, mamma & Taiga bussen
in till Ängelholm :) Vi gick en runda på hembyggdsparken.
Hahah det var en upplevelse! Taiga har aldrig åkt buss
innnan.  De var treevligt, varmt och skönt! Ett dagis
var där också, St Clemens eller nått. två av dom
i personalen var nunnor, hahahah.

När vi kom hem la jag en filt på baksidan och
solade lite. Sköönt! Nästa vecka sätter vi upp
poolen ;) För då har Pappsen fått semester :D

Nästa onsdag åker vi till ÖLAND. längtar till 1000 <3

Dagens hemlighet; Jag hatar hemligheter


Tara

Hejsan!

Det glädjer mig att du tycker om de!

Men jag laddar inte ner utan jag ser pa de online eftersom att Sverige är sa efter med filmpremiärer hahaha hemsidan heter www.watchnewfilms.com

Hej sa länge! =)



PUBLICERAT: 2010-06-26, 15:09:00 | URL: http://mamasitaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: