2010-07-05
 22:27:14

Öland ons-sön

Nu ska ni få ta del av vår lilla mini semeter till Öland :)

Onsdag.
Vi åkte från Ängelholm klockan 8 på morgonen.
Vi gjorde ett par pauser, och var framme vid 2 tiden.
Vi "checkade in" Och byggde upp tältet.
Vi blev så varma att vi tog ett dopp i havet direkt
efter som låg ca 50 meter från vår tält plats.
På kvällen utforskade vi staden lite & sen grillade vi :)

Torsdag.
Vi åkte till Ölands djur och nöjedpark.
Sjukt roligt! Extremt fint väder och många
skratt! Härlig dag! På natten hände det något.. xD
Jag vaknade av att det var något som prasslade
i tältet. Vi sov i ett tält med två innertält i och en
"mellan gång" så de lät mellan sov delarna.. Jag såg att
Malin låg på sin plats och frågade henne vad det var som lät
hon bara " Det är där utifrån" EMH nej... Linnea & Emma hörde mig
och sa " är det inte ni!??!"
Hahahha, det tog en lång stund innan vi vågade se vad det var.
saken som SMASKADE. Det var en igelkott som hade hittat
Malins choklad xD

Fredagen.
Vi åkte till Borgholms slott och utforskade.
Extremt varmt även denna dag! När vi kom till
campingen igen badade vi! Sen gjorde vi V oss och
gick till en uteservering som hade grymt god mat!
Sen hade vi lite för fest utanför tältet ;) hahah!
Sen blev det utgång till Harrys :D Hur kul som helst!
Sen följde vi med en Kille som heter Tobias hem och
spelade guitar hero. Han hade en Fågelspindel och en skorpinon
som husdjur, som jag fick hålla (A)

Lördagen.
Slappe dag!
på kvällen grillade vi sjukt god mat, spelade kort
och pratade massa skit! åhh vill tillbaks!!!!

Söndagen.
Hemåt!
Vi packade ihop och lämnade campingen vid 11.
Vi åkte till konditoriet och köpte frukost.
Vi var hemma vid 18 :)

vi hade det jätte varmt varje dag!
Längesen jag hade så jävla rolig! Tack för det tjejer <3
Detta måste vi göra om <3




Linnea G <3

hahaha! vad är det jag läser? tills VI vågade kolla vad det var som smaskade... haha, ojojoj vad modiga VI var ;) hahaha


Ida

Men scchhhh!! Vill ju inte erkänna på bloggen hur

feg jag är (A) <3


Mills

Sounds fun :D


All Types Of Flowers

I kinda like it. Thanks!



PUBLICERAT: 2011-01-24, 13:43:42 | URL: http://all-types-of-flowers.blogimagine.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: