2010-07-28
 00:26:33

JA fast nej

JaNejJaNejJaNejJaNejJaNejJAMENNEJ.

hej :)
Jag e sjuuukt trött på allt tekniskt skit.
Min dator, som jag har haft i 2 veckor fick VIRUS.
Som gjorde att man inte kunde starta möget (Y)
Så fick lämna in den, och de kostade mig 500 kr. OCH JA
JAG VILL KLAGA FASTÄN ATT NI KANSKE HAR HAFT DE VÄRRE.
I Dont give a shit. blä.

Snart kommer kusinerna från småland och äre hbg festivalen :)
Så jävla trist att hoffmaestro är på torsdag kl halv 12 >.<
Bussen slutar gå 22.10 xD Men pappa har sagt att han kanske
kan hämta. Annars kanske Benny kunde köra mig, eller kunde jag
följa med Robin hem xD Många alternativ :o GRAAAOW.
Jo, sen vare en gubbe som skrev på facebook att han kunde köra mig hem
Jo, men mest troligt att jag vill det. Urk.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: