2010-07-30
 13:01:42

Hbg - Festival

Jag har blivit lite dålig på skriv fronten "/ förlåt!

Igår skulle våra kusiner från Småland kommit ner
och bott hos oss under helgen. Men deras bil gick sönder
när dom skulle sätta sig och köra. Så den är på lagning
och dom fick inte tag på nån dom kunde låna en bil av..
Men det verkar som att Calle (mina kusiners (som egentligen är min
kusins barn) pappa) kan låna ut sin. Så dom kommer i eftermiddag.

Jag Linnea & Albin stack ner till festivalen en stund igår.
först tittade vi på hela rix fm festivalen. Inge vidare om
ni frågar mig.. Sen träffade vi Stockhausen vid penga automaten xD
Så vi gick lite med dom. Sen ringde Boysen och frågade om vi
skulle hänga på honom och möta Kalifa. Så de gjorde vi xD
Sen glodde vi på Hoffmaestro :) (Y) å där träffade vi Robin Ahlberg.
Trevlig kväll!

Så om kusinerna kommer senare, hoppas vi på en hbg kväll igen.
Få ju visa tjejerna storstaden ;) hueuhehueh. hoppas dock
på bättre väder.



Sebastian

Så du kunde träffa alla andra förutom mig? :o

Ses ikväll?;)


Ida

förlåt då xD Slå en pling ikväll så får vi

se var vi är



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: