2010-01-05
 23:10:12

you'd better stop

Before you tear me all apart
You'd better stop!
Before you go and break my heart

Förstår inte hur det kunde bli såhär.
Vi lovade att vi alltid skulle finnas där för varann.
Men nu svarar du inte ens på mina sms?
Du lovade att du inte skulle få mig att må sämre
än vad jag redan gör, grattis du lyckades.
När du blir arg, blir du arg.. Förut var
du aldrig arg, inte på mig. Nu får du sinnesutbrott
bara jag öppnar munnen, och du slutar aldrig.
Jag vill inte bråka med dig, du är min bästa
vän och jag älskar dej! dom finaste stunderna i mitt
liv har jag delat med dig. Du har fått mig att må så
himla bra, men samtidigt är du den personen som har sårat mig
mest & hårdast.
Jag ber dig inte att förlåta mig, jag ber
dig bara att försöka förstå. <3
Saknar dej hjärtat <3

Denna dagen har varit riktigt tråkig!
Det har snöat hela natten så de är vitt i
hela strövelstorp. Var ute en lång lång runda
med Taiga innan för att renda huvudet, och
hon förstod nog inte att det var halt ute för
hon drog så mkt att jag nästan for i backen med gumpen.
Hon älskar snö, så hon bli helt exalterad så fort man går ut.
Sött!

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: