2010-01-02
 13:58:47

Vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I don't wanna wake up from you


Hejsan!
Jag har nästan fått rätt på datorn.
Ska bara försöka flytta mina hårdiskar
från min gamla till min nya.
Jag har gjort det innan, men vill inte förstöra
något de första jag gör :O Men som sagt,
jag har inget tålamod.

Har frösit hela natten och hela morronen,
så nu ska jag ta en varm dusch!
Kanske ska man basta ikväll? kanske de kanske..
Får se om jag orkar starta den xD ajja, vill du va med? :)

älskar citatet i slutet av låten, från filmen notting hill.
'I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her'




 Nyårsafton,


Pontus

Vet du hur söt du är?

Saknar verkligen dej!


Sofie,

GE MIG DITT HÅR KVINNA!

Så långt och fint!! <3<3


Ida

Pontus; Saknar dej också vännen :( <3 & tack! <3



Sofie; Jag tror faktiskt att jag vill behålla det :O Hahaha finaste <3


Sofie

Äre hårförlängning eller ditt riktiga? :)

Meen! Låna då? :D <3<3<3


Ida

Det är mitt riktiga :) hehe!

Nja jo, de kan du väll få lov ;) haha! <3<3


David Jonsson

Haha Ida din lilla datatekniker ;D <3



PUBLICERAT: 2010-01-02, 15:12:09 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

oja! Redigt skillad e jag! haha <3


Trisse

Den låten är bra :)


Ida

Ja, det är den :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: