2010-01-30
 18:43:50

Storasyster flyttar

Igår vare först förfest hos Rebecca
med Elin, Petra, Sandra, Nathalie & Sandra.
Sen tog vi tåget från Rebecca till Stan :)
De slutade med att några mådde liiite dåligt
å fick åka hem xD
Jag hittade Emma & Lis mitt i smeten, och
följde med dom till tempel :) Några tjejer
sålde sina Vip biljetter till oss utanför, så vi tjänade
en slant ;D SJUKT ROLIGT! Ingen kommentar.

Tog sista bussen hem med ANNA, & sov hos henne :)
Vi somnade nog inte förens halv 5 nånting xD
Myyyss. Idag har jag hjälpt min stora syster att flytta.

Fick as dåligt samvete..
Skulle hjälpa henne att skruva ihop sin tv bänk.
Så märkte jag inte att de var lite smutsigt på golvet.
Så när jag vände bordet om, vare repor överallt.
Kändes lagom kul... usch... Otur man kan ha då..

Imorron blire ullared! Så ska gå å lägga mig i tid :)
Mår dock inte riktigt bra.. vet inte om det är från
igår? Eller om jag håller på å bli sjuk..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: