2010-01-14
 19:18:35

Rübriiken

Hur förklarar man för någon att man inte
är intresserad på ett snällt sätt?


TILL  - Han börjar skriva HEJ, inte jag. kan missupfattas.

Kan man vara mer tydlig? :( Den här killen har ringt
min mamma & terrat henne med sms för att få tag på mig.
Bara för att hennes nr finns på eniro och inte mitt. HJÄLP.

Nu har jag sagt att jag har pojkvän också.. får se om de hjälper :S
Hjälp mig.. :S


David Jonsson

Jadu så kan det gå när man är så vacker som du är;) Dock så är det lite scary med sånna stalkers :S



<3<3



PUBLICERAT: 2010-01-15, 10:44:58 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Ja.. har han varit efter mig i ÅR..

Kmr ihåg när jag gick typ i 8an och inte ville

prata med honom, så ringde hans mamma mig & frågade mig om jag inte kunde tänka mig vara vän med honom. Men han är ju skit läskig.. uäk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: