2010-01-25
 17:33:29

Feedback (y)

Fick feedback av Yette från min inspelning med
sjukvårds meningar. Blev väldigt glad för feedbacken:D
När hon gav tillbaks USB't idag, sa hon varken bra gjort,
eller någonting. Hon sa bara Feedback finns på USB't.
Har varit nervös hela dagen pga det xD & nu har jag läst det :D

Hej Ida!

Jag skriver lite feedback till dig här, tänkte jag ;-)
Du håller bra tempo – wow! Proffsigt! Din munbild är tydlig och dina tecken är också tydliga. Tjusigt!
Se över pronomen: HAN – HANS – HONOM
Du har bra koll på sjukvårdstecknen!
Du har också bra koll på genotiven.
Snabb och smidig bokstavering, försök att hålla arm/hand ytterligare stilla och bara vrida handleden, så går det ännu lite smidigare.
Ja, du vänder på operera, precis som du själv skriver.

Snyggt, Ida!
Något betyg ger jag inte här, men jag antecknar att ditt sjukvårdsarbete nu är klart!

/Yvette

Bråkade med Dessan idag. Fick verkligen EP anfall.
Eänsålänge har jag ringt 9 samtal när det gäller projekarbetet.
Johanna har ringt 2 & Dessan 0.
Så jag frågade henne idag, "Kan du ringa denna killen?"
Hon sa bara; Eh nej!! Jag känner inte honom!
Det gör inte jag heller.. min lillasyster gör, så vafan är skillnaden.
Jag blev förbannad, gick ut därifrån & smällde igen dörren.
Projektarbetet håller mig vaken om kvällarna...
Du kan ju knappast säga det samma. Ändra inställning eller Sluta.


TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Det ser ut som om du inte har problem längre. I annat fall är det bara att höra av sig!



PUBLICERAT: 2010-01-26, 08:05:44 | URL: http://tescho.se
Saraaah

Sicka skills du har Ida :D

Stolt över dig ;D <3<3<3


Christy

Silken fitta?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: