2010-01-04
 16:50:38

:*

Tog bussen iförmiddas till ängelholm
med mamma :) Först fixade vi in mina pengar
på mitt konto, sen åt vi kinamat. Seen fikade
vi på espresso house. Seen tog vi stadsbussen till
gatan där Emmas nya lägenhet ligger. Vi hämtade
nycklar eftersom Emma inte kunde ta ledigt från jobb.
Sen kom Anette och hämtade oss, så körde vi till Friskis
och dom tränade. Killarna som pumpar på gym ser
ganska rolig ut. Dom står å kollar in sig själva
i spegeln och gör sina roliga grimaser. Rätt sött faktiskt!

Nuu är jag äntligen hemma :)

Igår var jag på bio med Linnea & Albin.
Avatar, den var jätte bra!! Tyvärr såg vi lite fel
på busstidtabellen så mamma å pappa var tvungna
och hämta oss lite efter 12. Lite dåligt samvete man får
när pappa ska upp å jobb bara några timmar efter.
Men men..
Btw, I saw you, you know.

Nobody gets me like you. <3




David Jonsson

"Avatar, den var jätte bra!! Tyvärr såg vi lite fel" ..Haha tänkte först när jag läste det att ni typ såg fel film lr ngt hahaha jag är övertrött:P <3



PUBLICERAT: 2010-01-04, 18:48:00 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/
Ida

Hahahaha! Sötnos då :D:D <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: