2010-01-01
 13:14:34

2010

Gott nytt år!

Tack för igår snyggingar, har alltid
kul med er! God mat och roligt sällskap,
kan det bli bättre?
Igår gjorde jag något för första gången :O
But i wont tell you what it was ;)

Mitt tålamod är nere på 0.
Eller, jag har inget tålamod just nu.
jag har varit utan dator i.. 3 veckor? kanske mer?
Men iaf. Så köpte vi en dator igår, men nej jag kan
inte använda den förens vi har fixat antiviruspogram,
internet, windows 7. etc etc.
Så jag måste vänta på att nån kunnig ska komma hem till
mig å fixa det. KUL!  Vill verkligen kunna plugga >.<
Får så dåligt samvete när jag tänker på min äckel rest.
Menmen. Frustrerande.

Tänker på dig varje minut av dygnet. (L)


David Jonsson

I think about you all the time!! <3 <3



PUBLICERAT: 2010-01-01, 16:33:24 | URL: http://davidjonsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: