2010-02-09
 21:40:30

Ytliga människor

Såg precis en film som gjorde mig såå arg!!!
Prinsessa heter den och handlar om en knubbig tjej
som vill bli skåderspelerska. Hon får en roll som en
"fet & ful tjej" SUCK, ytliga människor.. Det e verkligen något
av det värsta jag vet.. Kroppsideal & fördommar kan ta
sig någonstanns. Eller vad tycker du?

Vad säger att en rumpa måste se ut på något
speciellt sätt? Att Bröst ska vara si & så stora?
Att man måste vara "så lång" och väga "så mkt"
Vem säger att en kille måste ha en jävla bräda på magen?
Pallar inte sånt..
Var stolt över dig själv istället.


Sarah

Jag håller med dig ida!

Vi ska vara glada för våra kurvor! <3<3


Timmy

Indeed!

Alla bryr sig för mycker om sånt där skit.

Ni är fina som ni är tjejer


lillasyrran :*

Håller med!! :D <33


Elin O

Har också sett den filmen.. Tyckte inte alls

om den.. Tyckte ju bara synd om henne eftersom alla

skrattade åt henne.. Inge kul alls!


David

Ida du har den perfekta kroppen!! <3 <3 <3


Ida

Och hur vet du de? :P <3


David

Hur kan jag INTE veta det? :D <3 <3


Ida

Har du sett den? :O haha <3


Anton

Jag håller med David, och jag har sett den!

Inte naken kanske, men ändå :D


Ida

Keeft :P


Marcus

Ida hela du är perfekt... Ytlighet kan dra åt helvete... Insidan är det enda som betyder nått och sen är bara utsidan en bonus rustad med olika vackra delar och former... Du har fått både insidan och utsidan hjärtat (Var glad för det eftersom att det är få här i värden som har det) <33


Ida

Tack Marcus <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: