2010-02-27
 15:11:11

Utgång (Y)

Igår kväll närmare halv 9 satt jag i soffan
med Taiga i joggingbyxor och osminkad.
Så skriver Anna och frågar om jag ska med ut.
Jag var ensam hemma, men hade de väldigt mysigt
så njaahh? eller? Så frågade jag när dom skulle ta bussen,
halv 10! Men JO, jag ville med :D Sminkade mig, bestämde
kläder och plattade håret på 30 minuter. REKORD!!!
Det tar ju flera dagar för att jag ska bestämma kläder xD
Ajja, Spontant vare iaf.. Kom till Anna vid 9, drack några cider
och tog sen bussen till Helsingborg :) Där shottade vi lite
på Tapaz & träffade Sara och hennes vänner :D Hehehe!

Senare stack vi till tempel! Sara & hennes gäng hängde på.
Och Marie och hennes vän :) Mycket trevligt! Mycket dansade!
Det blev en billig kväll! 2 shottar 25kr/st och gratis inträde
på tempel med CSN :D Så ja, de blev typ 100 kr :D med buss
och så :) Anna följde med mig hem och nannade över :)

Jomenvisst, det var en hel härlig kväll! Är glad att jag hängde med ;)
Fick ett antal kommentarer om mitt hår också (A) (A) (A)

Nu ska jag spela Wiiiiiiiiiiii med Mamma, pappa, ( och albin & Linnea?)
HAVE FUN ;*
KÖSS


Carl

Kan inte du komma hem till mig nån dag? ;)


Ida

Kan? ja!

Vill? nej! ;)


Carl

Tycker inte du om mig? :(


Ida

Jodå, klart jag tkr om dej Carl :P


Carl

Men inte på samma sätt som jag tkr om dig? :(


Ida

Nej, tyvärr "/


Carl

Men jag e ensam hemma nästa helg, kan du inte dra med dina tjej kompisar så festar vi :D


Ida

Nope, jag är upptagen nästa helg :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: