2010-02-11
 21:21:34

Inte illa pinkat?

It's a little too late for you to come back
Say it's just a mistake
Think I'd forgive you like that

Idag hare bara varit plugg & Kör.
Hade engelska redovisning idag, de gick väll
bra? Fick VG på själv redovisningen och MVG
på innehållet. Inte illa pinkat? När jag kom hem
skrev jag reflektioner om artikeln " Varför är
tjejer bättre än killar i skolan?"  Hmmm?

Nu ska jag försökta hitta en film och bara mysa!
Orkar inte plugga mer, och känner mig lite ensam.
Så, så fåre bli!  Imorron ska vi ha frukost i skolan :)
Dom har samlat in 15 kr från alla, åsså får vi frulle ;D
Mysmys!

Imorron kanske jag ska ut med lite tjejer
från klassen.. Vår Matte lärare spelar ju
på the tivoli imorron ;) NICE HA?


Jag förstår inte paroider.. Jag förstår inte humorn.
Så nyss HALVA Dance flick  en parodi på massa olika
dansfilmer, som step up, hairspray save the last dance osv. Inge kul alls.
Stängde av, så kass var den.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: