2010-02-24
 16:02:26

hard work work

Träningsvärk!
Var och simmade, solade och lunchade med
Sara idag :) Mycket trevligt :D Inte ofta man är
ensam med dej <3 Får göras om snarast :D

Har ont i hela kroppen, speciellt i benen & magen.
Ajja, ska träna imorron igen, vilket fall som helst.

Sitter här med mjukisbyxor, osminkad & håret i en ful knut.
Hahaha usch, känner mig as ful! Ska nog sminka mig lite.
Men orka, ska ju inte göra något idag.. hade jag tänkt..

Längtar tills jag får min braiga plattång :D & min
väggdekor :D Wiiie! <3

Love is all that I need <3

<3


Pontus

Ida, får jag fråga vad du håller på med? Tok tränar?

Varför? För att David kommer? Tycker du ska ta hand om dig istället.. Vet hur mycket du har i skolan och så.

Vill inte att min Idis ska skadas <3


Ida

>.<



<3


Isabelle

Du är lika vacker på utsidan som på insidan <3


Gustav

Ida Barnholdt Får jag din rumpa? :)

Du kan få min :)


Ida

Isabelle; De samma snygging <3



Gustav; hahahah, äru go eller? Sluta va besatt av min röv :*


JONAS OFC :D

har börjat uppdatera min blogg varje dag nu :) <3



PUBLICERAT: 2010-02-24, 18:29:40 | URL: http://jajnus.blogg.se/
Nathalie =)

Hahaha, känner du dig ful som osminkad och med joggingbyxor? Du ser ju ut som världens sötaste mupp ;) Du behöver inte smink för att vara vacker pucko!



Och sluta oroa dig! Det kommer gå finfint! Vem skulle inte tycka om dig? Charmtroll! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: