2010-02-25
 14:59:13

Du är så!

Har varit på gympa med Mamma & Minna idag :)
Kände mig lite död när jag vaknade vid halv 9.
Men men! Har köpt nya jeans leggins, sorten jag gillar!! (Y)

Sen ska vi iväg igen.. Ska köpa mascara och kolla
på nya stövlar hade jag tänkt.. ;*

DU ÄR SÅ!



Du är här, jag är frusen
Du är en av flera tusen
I en plastburk för oss unga
Är du där med mun och tunga

Du är flickan i reklamen
Som har tagit charmexamen
Tv-Shop är så på riktigt
Det du säger är så viktigt

Och du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Du är så

Hjärtat slår hårt, helt utslagen
Jag vill höra andetagen
Fyra dB och jag kan höra
När du sen börjar förföra

Några ord om stora saker
Här finns allt för alla smaker
I en plastburk på 24 tum
Sen så börjar jag att yra

För du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Du är så
Du är så

Baa bapabapaba
Aaaahh, baa bapabapaba
Aaaahh, baa bapabapaba
Aaaahh, baa bapabapaba
Aaaahh

Du är här, jag är frusen
Du är en av flera tusen
Låt mig komma kan du svära
På att du alltid ska va nära

Jag vill bara explodera
Lite till och lite mera
Som en lucka i mitt sinne
Känslor som jag har stängt inne

Och du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Yeah Yeah Wow Wow!
Du är så
Du är så


David

Baa bapabapaba, Aaaahh :D <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: