2010-02-20
 12:24:46

Bråttom, bråttom <3

Igår åkte jag in till den "lilla staden" Ängelholm med
mamma. Vi lunchade & sen gick vi till min tandläkare.
Skulle "ta bort" äckel gluggen.. De blev väll bra?


Sen tog vi bussen till stationen.. Dagens FAIL!! Jag skulle gå över
ett övergånsställe och klev rakt i en stor vattenpöl. Mina stövlar
tåler tydligen inte vatten.. Det kändes som att gå barfota efter det. USCH!
Vi tog tåget till Helsingborg, där mötte hon upp Pappsen & jag stack till
Söder och mötte Neuman & Mabbe. Sen gick vi till frisyrmakarna och fick
lotterivinster :D:D:D Hel kasse med produkter!! Sen följde dom med mig
till mitt föredetta jobb, skulle få pengar.. men de fick jag inte. >.<
Seeeen gick vi till knutan, Johanna hämtade ut pengar och jag
missade bussen >.< Mabbe var så snäll så han sa att han kunde köra
mig ut till den lilla hålan. Från knutan till söder där bilen stod..
Så igår gick jag huuur mkt som helst. Jag hatar att gå xD
Hur tror du att en 18årig kille kör? När det är slask och snö?
Jag höll i mig HÅRT! hahahah, som vi flabba.

Kom hem vid tio över 5. Karin skulle hämta oss halv
6 å då skulle vi till Ängelholm och äta på telegrafen med
köören. BRÅTTOM BRÅTTOM!

Me and My sis <3


Fiie

Har inte tänkt på att du hade glugg innan :P

Men de blev jätte fint iaf :D <3


Sarah

Hur fick du bort gluggen? :O Det vill jag också!!

Du har väll inte haft tandställning?



Btw, din syster är längre än dej, snygging ;) <3<3


Ida

Tack Fisen <3



Saris; Dom kallar det plast ;D hah. & ja, jag vet att min syster är längre än mig, det är inte så svårt serru! köss <3


David

Så sjukt vacker du är älsklingsIda <3<3


Ida

<3<3<3<3


Pontus

Fint det blev :) puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: