2010-02-17
 18:35:53

Bapelsin då gubbjävel!!!


Bapelsin då gubbjävel!!
hahahahaha

Idag fick vi besök av en döv man på teckenspråket.
Det var intressant att höra om hur han upplevde
samhället osv, :)

Slutade redan vid 12, vilket var jätte skönt!
För jag var extremt trött imorse.. Har svårt
att somna på kvällarna, ligger bara & tänker..


Hittar inte min favorittröja ;/ Har jag glömt den hos någon?

KÖSS


Carolina

Här är den inte :(( <3


Fiie

Nej, men du har glömt en annan tröja xD

haha, hur lyckas du sötnos? <3<3


Joakim

Letar!!


Emma

Du hade den i lördags hos mig, eller det är inte samma?

Men den är inte här, men dock har du glömt din tandborste här..


Ida

Juste! Nej jag fick den med mig hem från dig.

Och ja, jag vet att min tandborste sover över hos dig ett tag till xD <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: