2010-02-14
 18:55:29

Balklänning OCH rosor!

Igår var jag hemma hos syster
& tittade på melodifestivalen med henne & Linnea G :)
riktigt mysigt!! <3

Idag, var jag hos Emma ett tag :)
Kom hem, provade balklänningen som Linnea G
hade lämnat igår... var så jävla nervös!
Passar den? Passar den inte? Kan man sy upp den?
Linnea är dock mkt längre än mig xD Men den var liiite
för kort för henne..

Den passade PERFEKT :D behöver inte sys upp eller
nånting :D Ska ju ha klackar ;)
Sen.. när jag stod och provade och tittade i spegeln
kom vår granne :S Vafan vill hon?
Så sa dom från hallen att hon hade något till mig.. Förvirrande!!

Så när jag gick ut i hallen.. Såg jag rosor ;O
Budet hade varit där innan & skulle lämna de när vi var
borta, så grannen fick "passa" dom.. Först, trodde jag
direkt att jag visste vem det var.. Men? Det stod inget
namn xD Men sättet det var skrivit på, så kunde det inte
vara någon annan! Känner ingen mer romantisk liten pöjk
som denna! <3<3<3<3<3 David! <3

Du har gjort detta till den bästa alla hjärtans dag
någonsing! tack <3

 sämst kamera.


David

Du är verkligen värd det älskling!! Finast är du <3 <3


Filippa

fin klänning :) <3



PUBLICERAT: 2010-02-15, 20:51:53 | URL: http://flipppic.blogspot.com
Tobias m

Nice dress! Vad gör en tjej som du en kväll som denna? ;)


Carolina

E dom från david? :D

Sicken fin pojk! Håll fast honom <3

Fin klänning :D:D precis som du beskrev den<3


Ida

David <3<3

Filippa; Tack snögging :D

Tobias: haha, ska nanna kudde snart :) Själv? och Tack :D

Carolina: Ja, (A) Jag håller :D:D haha! Tack <3




Linnea G ;)

nämen, den ser ju ut att sitta som en smäck :D sitter här och blir lite stolt ;) haha. är avis på din bukett, så sjukt gulligt! hihi puss puss


Ida

Ja, den passade perfekt :D Det trodde jag faktiskt inte! :D Skit glad. tack :D <3<3<3


Steinaradele

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!



PUBLICERAT: 2011-01-14, 09:47:21 | URL: http://steinaradele.blogfuture.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: