2010-02-23
 21:47:28

Baby you're all that I want <3

Idag har jag tränat, städat och busat
med Taiga :) Har också handlat och hälsat
på storasyster en sväng!


Baby, you're all that I want! <3
<- Spotify <3

Måste plugga.. vet inte vad jag ska plugga.
Har noll koll just nu.. Har bara Galan i hövvet nu ju.


HAHAHAHA, jag orkar inte att jag ser så jävla korkad ut.


Some pics,
SYSTER <3


Carolina

Du visar ditt rätta jag älskliing :D hahaha! Sjukt söt <3


Ida

Hahahahaha, ja men komigen! Vi testar smarthet :D din dumma blondin! <3


David

Haha du ser sjutk smart ut på den ja:P Är din sister en ande?:O



Sjukt vackra kort Ida<333


Ida

Men jag vet, jag e smart! Ja, hon kom ur en lampa :)

<33


Gustav Lendren

Du är söt Ida :)


Ida

Tack Gustav ;$


Linnéa <3

inte för att vara sån men..

så sjukt söt du är ida! :$<3


Ida

DU JA <3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: