2010-02-08
 21:42:54

Älska, Glömma & förlåta <3

Lär dig livets stora gåta
Älska, Glömma & förlåta <3

Åhhh, så förvirrad jag är hela tiden!!
Kär & Galen, maha.

Hahahaha, min lillasyster går i hallen och pratar i telefon.
Med Sin POJKVÄN. Så hör man henne " Nej, du får lägga på..
Tiihi, Neej! Men lägg på då? Nej jag tänker inte lägga på, du får
lägga på!!"
Hahaha kmr ihåg när man var i den åldern och pratade
med sin pojkvän, då lät de alltid så! Ingen ville lägga på.. Sött!




var hos tandläkaren idag.. Fy fasen, dom gillar verkligen
att misshandla folk.... Man kanske ska bli tandläkare (6)


David

Jag vill aldrig lägga på när jag pratar med dig! (A) <3<3


lillasyrran

tihihi (A)


Ida

;$ <3<3<3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: