2010-02-28
 21:30:35

<3

Denna veckan kommer bli soft :D
Sovmorgon imorron, ledig onsdag och torsdag
och går bara till 12 på fredag :D Fast ska direkt på
möte efter det >.< Med lokalnissen till galan.. Vet inte hur
lång tid det kan ta.. Efter det...... Ska jag till Ängelholm och
möta upp David. :| Tror ni jag är nervös eller? Fy fasen,
hade glömt hur det känns.. Hade lovat mig själv att aldrig,
ALDRIG träffa någon genom internet igen, eftersom jag mår SKIT
en hel evighet innan, men kan man låta bli? Verkligen inte!
Inte när det gäller David <3

Vad är det värsta som kan hända?

Har tränat 6 dagar denna veckan.
Gym 5 dagar, simmade 1 dag & gympa en dag.
Har ont i hela kroppen! Ska träna imorron igen!
Men inte på tisdag, då äre för mkt skola (A)
jag VET att jag övertränar. Men det skiter jag i just nu.






Fiiie

Men Ida, om han inte tkr om dej är han ju dum i huvudet.

Och det tror jag inte! Du gillar inte dumma killar :D



Du är underbar! <3


David

Haha skulle också behöva kört hårdträning, typ i ett år innan jag träffar dig xD <3


Ida

e du dum eller? :S <3


David

sant ju:P har kommit bort från träningen nu känner jag, så ska satsa på nytt att köra pass hemma varje kväll!! <3


Ida

Du är fin som du är David. <3


AMANDAWAHLGREN

tycke du om den ? :d



PUBLICERAT: 2010-03-02, 21:53:26 | URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: