2010-12-08
 20:26:33

Tradera....

När man söker jobb står det ofta att dom söker
"erfarna" Som i mitt fall undersköterskor. Men Hur kan man
bli erfaren om man inte får en chans från början?
Blä! Jag vill ha ett jobb och seeen en lägenhet i Helsingborg.

Jag e AS SUR på tradera!!
För ett halvår sen bjöd jag på vägg dekorer som jag vann.
Jag betalade och väntade... Till slut visade sig att pengarna
hade kommit fel, och jag kontaktade de som egentligen skulle
fått pengarna. Dom skrev " Vänta några dagar, dom brukar förstå
att det är fel och sätter tillbaks pengarna på ert konto" Så jag gjorde
det.. Men istället anmälde dom mig hos tradera om att jag inte hade
betalt, så nu är jag typ PORTAD från traderad och jag fick aldrig tillbaks
mina pengar. Hur jävla surt är inte det? SUCK.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: