2010-12-08
 14:44:02

juuulklappar

Igår fick jag köpt mer än hälften av mina julklappar!
Så himlans skönt, men snart är man fattig igen! Så dyrt allt är..

Igår när jag hade varit och handlat satt jag mig på
en bänk på dalhems busshållsplats och väntade på att
Kalifa skulle sluta från sin praktik. Då kommer det fram en kille
och frågar efter cigg. Sen sa han " Du e riktigt söt" Jag bara, "tack."
Haha.. sen började han fråga ut mig, tänkte bara " Kalifa var fasen blir du aaaav?"
Han frågade vad jag gjorde där, och jag svarade att jag väntade på min pojkvän.
Då sa han " ahaa va faaan...." haha -,- Sen kom det en kille till som kände den
andra killen, å frågade hur vi känner varann, jag bara " De gör vi inte... !!" xD
pallar inte.. men, komplimanger är väll alltid kul?

idag ska jag baara slöa!

Btw, läste ni om killen vars telefon sprängdes i örat på honom nyligen?




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: