2010-08-26
 21:08:26

Tupperware

Har varit hos Ann och hämtat Tupperware produkter
och fått en jävla massa information. Hjärnan kokar!
Hade inte alls tänkt sälja de innan, men när jag fick
reda på hur det funkar, så är det väldigt lätt förtjänta
pengar.. I snitt får man kanske 800 kr för en demo,
vilket innebär ca 2 timmar.
Ska ha min första demo på söndag för mamma & hennes vänninor,
efter det får jag se hur det känns :)

Jag menar, stå och berätta om burkar som jag faktiskt
tycker är jävligt bra, det kan väll inte vara så svårt?
Stå framför människor och snacka? Inga problem ;D
haha!
Men ska också söka efter timmar på sjukhuset, vill
jobba med människor inom vården!

Det har varit en bra dag!
Vaknade med en über gullig pöjk brevid mig
imorse, sen åkte jag till väla och mötte upp mamma.
Sen stack vi till Hyllinge och gick på famillia och
handlade på maxi :)



Sofie

Jag kan fråga min mamma om hon vill ha ett party :)


Sandra

Snäckan min! hur mår du? Längesen man hörde från dig :( Hör av dig nästa gång du är i stan så kan vi shoppa eller fika ;) En utgång hade också suttit väldigt fint!


Alex

Du kan vara min privata sjuksköterska ;)


Ida

Sofie Ja, gör det ;D <3



Sandra Jag mår rätt bra faktiskt :) Ja, det var allt för längesen :( Vi kan väll ses i mitten av nästa vecka eller något? Ta en fika eller något :) <3



Alex Jo, du tror ;) haha!


Robin

Jag vaknade upp brevid nån ubergullig tjej också ;o sjukt! ;)



Söt bild btw ;)


Ida

Den tjejen måste ha haft tur ;O ;$



haha tack ;)


joakim

idaidaida! till och med när du är oseriös på bilder

så är du över söt! får jag chansen på dig? ;)


ida

hahaha, vad menar du? jag är jätte seriös :O

Och, nej :) Jag gillar nån annan serru ;)


madelen

min syster som är 21 säljer tupperware, det går jätte bra för henne :)


B

Ska du till Bjuv i helgen?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: