2010-08-19
 20:34:59

myskväll med Emma

Snäääällla sluta kommentera anonymt.
Jag blir tokig xD <3


Var hos Emma igår :) Vi hade myskväll med
god mat och film & massa snackande en massa
skit ;) mkt trevligt! Jag sov över där. Hon stack till jobbet
vid 7 tiden? Hade inte så bra koll :P Så jag sov en stund
till. Sen vid halv 10 tog jag mig ann hennes BERG av disk. Hhaaha!

Annars har jag inte gjort mkt idag. Jag rensade djurens låda,
klippte halva gräsmattan, sen la den av och den är skit svår
att starta igen, så jag fick avsluta.. får börja igen när en man kommer hit och
hjälper mig xD ( Grannen Kurt hjälpte mig starta den från början,
men åkte sen till stan)
Efter det dammsög jag huset :)

wipewipe.
"Jag vet att du tkr om mig, jag ska bara
få dig att inse det också ;*"
hahah


Anonym

Ida du är en speciell person finns inte många som dig du är underbar du är en sån som kan göra en person hel bara genom att ge dom ett leende så jäkla söt e du fin bild på dig fast det blir alla du är en ängel :) <3


Ida

Om du nu tkr att det där.. varför står du inte för

det och skriver ditt namn? Tar inte åt mig annars :)


Robin

Sötis :)


ida

du ja :)


johan

Du bryr dig nog inte så mycket endå säger bara vad jag tycker om dig och sanningen


Ida

Jag känner många Johan, så det hjälpte mig inte så mkt ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: