2010-08-17
 23:56:12

klippklipp*

Var på bruks innan (: Jag är fan bäst i köket :D

Innan bruks hade jag dö tråkigt och kollade igenom
mina garderober. Jag har FÖR mkt kläder som jag inte
använder :/ Hittade massa byxor som fortfarande passar,
men dom är gamla och jag har tröttnat på dom.
Så jag klippte lite hål i dom xD

Nu är dom ju nyklippa, så dom ser rätt raka ut.
Men ska skänga dom i tvätt så blir dom lite FULARE (Y)




Ska hem till Emma imorron :) Hon ska bjuda på middag :D
Sen ska jag sova där! myspys! <3
vad händer på torsdag, fredag, lördag då? :O

Jag försöker iaf






Therese

Niiice :D


Denise

SV: Japp, vi har någonting gemensamt,



Snygg blogg!



PUBLICERAT: 2010-08-18, 00:28:38 | URL: http://vicktorialidborn.blogg.se/
Jossan

Jag har hur många jeans som helst som du kan hjälpa mig med :D:D:D


Fiie

shit va fräckt :D Hade aldrig vågat göra det på mina jeans xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: