2010-08-03
 23:41:26

händer och fötter?

Är det inte komiskt när någon
ena veckan vill bli tillsammans med någon,
och nästa vecka är den tillsammans med någon annan?
Då är man verkligen desperat efter att va med nån xD
Svin :)

Idag har jag inte gjort mkt :) Var på bruks på kvällen,
trevligt som vanligt ;D
Imorron ska jag på bio med Mamma, Linnea & Emma :)
Vi ska se eclipse :D:D:D

Och på fredag ska jag förhoppningsvis till Niklas :D
Och stanna där hela helgen. Ska bli super skönt!
Behöver tänka på annat..

KÖSS

Ken Ring – Nu måste vi dra << Spotify

GILLAR HENNES SMINKTIPS:


Carl

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiida


Anonym

Caaaaaaaaaaaaaaaaarl


Carl

Du är massa söt!


Ida

Tack de samma Carliponken!

Får man se din söta nuna i Ängelholm på fredag?


Carl

Bara om du ska dit såklart


Ida

It's a date then! Glöm inte att ta med Fanny :D


Carl

Hon är i Örebro eller nått sånt skit. Så du får stå ut med bara mig


Ida

ah okej. Tror jag överlever :) Ska förmodligen till Niklas ju, så tar med honom! (Y)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: